Top 5 Fake Celebrity Pranks | Justin Bieber, Conor Mcgregor, Taylor Swift, Zac Efron, Donald Trump


AT Star
AT Star

Damnn....That was completely Taylor Swift

Vor 9 Stunden
Zeus_from_olympus
Zeus_from_olympus

wtf ! no arms on taylor 😪

Vor 3 Tage
LibbyFlower
LibbyFlower

Idk if these are fake they all look pretty real and have vary similar voices

Vor 3 Tage
Dane Hart
Dane Hart

Yooo.. i feel sorry for them 😂

Vor 4 Tage
Gokulan Balasubramaniam
Gokulan Balasubramaniam

6.20 well im gonna ohouuuruvarrrr make aaaah built a wall

Vor 4 Tage
Jack ijzer
Jack ijzer

I start to understand those mass shootings in malls now, everybody there is an imbecile.

Vor 5 Tage
Zara Malik
Zara Malik

People were screming justin sooo madly.Lol!!

Vor 7 Tage
Zara Malik
Zara Malik

What if the whole mall who were running for justin suddenly knows that he is fake then the whole mall starting beat them...Lol!!!! By the way justin has incredible fan following.

Vor 7 Tage
Syed Ayaan Khurshid
Syed Ayaan Khurshid

At 1:32 she would be disappointed after watching this

Vor 8 Tage
poor youtuber
poor youtuber

Uneducated ppl following famous for photo crazy

Vor 8 Tage
Ethel Esteves
Ethel Esteves

"JUSTAAN"

Vor 8 Tage
All Day Long
All Day Long

that Taylor swift really look alike

Vor 9 Tage
Jasmin Stanley
Jasmin Stanley

That guy doesn't even really look like Zac

Vor 10 Tage
Aite23 Stha
Aite23 Stha

Justin is not a fake bro I seen videos bro👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿

Vor 10 Tage
BigDaddyM
BigDaddyM

Lmaooooooooooo

Vor 11 Tage
diy and robloxgm
diy and robloxgm

Woaa

Vor 12 Tage
Dileep Kumar Kodida
Dileep Kumar Kodida

Where is kohli

Vor 12 Tage
Jeowari Styles
Jeowari Styles

Fuck only Taylor look same

Vor 12 Tage
59 second
59 second

__ end #india

Vor 13 Tage
Diipa Daaba
Diipa Daaba

stupid fucking sheep with their precious fucking phones...

Vor 14 Tage
Wang Minn
Wang Minn

No he don't look like Conor

Vor 14 Tage
Sotsula Atsu
Sotsula Atsu

So sad😂😂😂

Vor 14 Tage
moonlight animation
moonlight animation

The Taylor one seems like a fail

Vor 15 Tage
TASNIM TASFIA
TASNIM TASFIA

That justin bieber though..

Vor 15 Tage
Nikos Pavlopoulos
Nikos Pavlopoulos

Who else here dont give a f about all the other and just watching for conor ?

Vor 16 Tage
dhanush m
dhanush m

dude yu got the whole mall run

Vor 17 Tage
BUSTA Xxdd
BUSTA Xxdd

How would those people react to the selfies taken with fake celebs??( I mean the victim's)

Vor 17 Tage
Keitoawesome 21
Keitoawesome 21

2:50 wow no arms on taylor Swift, she can let him touch her!

Vor 19 Tage
Keitoawesome 21
Keitoawesome 21

stupid fat dude trying to boss taylor around and forcing her to not do stuff, fuck u fat dude!

Vor 19 Tage
Sun Flower
Sun Flower

That Justin video was made in South Africa

Vor 19 Tage
Delgermurun Deegii
Delgermurun Deegii

McGregor is Fake conor😎🙏🏻😂

Vor 19 Tage
Anna Marfa
Anna Marfa

The fake Justin created chaos

Vor 20 Tage
fiona isis
fiona isis

JB prank actor like run quick or beat by crowd

Vor 21 Tag
Amirul Rudy
Amirul Rudy

Fu*k justin bieber . Hate that guy .

Vor 21 Tag
Tomi Wira Pangestu
Tomi Wira Pangestu

I see guy from chanel shampo prank with connor mcgragor fake

Vor 21 Tag
Jaime Sebastian Jr.
Jaime Sebastian Jr.

insert Hooman! -as paparazzi

Vor 21 Tag
Kon Ae
Kon Ae

Am i the only one who's coming back to the fake taylor? 😂😂

Vor 22 Tage
Adrian Miralles
Adrian Miralles

Haha What a nice prank!

Vor 22 Tage
27Animation Bdg
27Animation Bdg

That Taylor Swift is so beautiful..

Vor 22 Tage
evan sun
evan sun

the conor was so short

Vor 22 Tage
WGG squad channel
WGG squad channel

people like crazy..hahaha..but if me there i will be crazy like others too

Vor 23 Tage
Your Daddy
Your Daddy

taylorrrrrrrrrrr..............

Vor 23 Tage
Devang Somani
Devang Somani

Free Icecream for everybody? 😝😝😂😂 after what smoking weed 😜😜😜😜😆😆😆

Vor 23 Tage
FUNWITH PRATIK
FUNWITH PRATIK

900

Vor 24 Tage
Ann Fronda
Ann Fronda

Running for fake hahaha

Vor 24 Tage
Irman Firman
Irman Firman

We love khabib

Vor 25 Tage
Dare Dance
Dare Dance

Women:how will you make America better again? Donald Trump/fake:I'm gonna put a wall Me:a wall? What kind of wall like the great wall of China? So we can call it the great wall of America? Women:Anything else? Donald Trump/fake:and free Icecream Me:did you say free Icecream yay!!

Vor 25 Tage
Dare Dance
Dare Dance

Oh my god they really got pranked I just feel bad for the believers

Vor 25 Tage
Lkp Ryamy
Lkp Ryamy

Mcgregor will foook you lol

Vor 25 Tage
Charles Celestial
Charles Celestial

i want to see their reaction if they knew its fake

Vor 26 Tage
Zaahid Muhammed
Zaahid Muhammed

Conon McGreger's one was the best

Vor 26 Tage
Hacker Point
Hacker Point

u are all mother fuckers fuck u all bitches ... fuck u alll

Vor 26 Tage
Aeden Sheila
Aeden Sheila

I feel bad for laughing.

Vor 26 Tage
Star Shine
Star Shine

Hahahaha the people seems 😷😷😷😱😱😱

Vor 26 Tage
Ilyas Abdirisaq
Ilyas Abdirisaq

Conor McGregor prank was lit

Vor 26 Tage
Cholo chrololo
Cholo chrololo

Fool people 😂😂😂

Vor 26 Tage
TeknoGod
TeknoGod

Free ice cream for everybody wtf i'm crying.

Vor 27 Tage
tyt ggg
tyt ggg

Who the fucks Taylor ? Are you kidding with the jb what the fuck people are so fucking stupid

Vor 27 Tage
joebel protacio
joebel protacio

Who skip donald trump😂😂😂

Vor 27 Tage
Lord Sarvesh
Lord Sarvesh

http://youtu.be/W_OzQsnuhZI guys like comment and share this video

Vor 27 Tage
hanzo gaming
hanzo gaming

Be a president and someone shot you r.I.p

Vor 27 Tage
ShoGo
ShoGo

ワロタ笑笑

Vor 27 Tage
wallamkupar SM7
wallamkupar SM7

Wtf trump and kum jong un hahhaha

Vor 28 Tage
wallamkupar SM7
wallamkupar SM7

Conor McGregor prank was epic 😂😂

Vor 28 Tage
Faith Potato
Faith Potato

its justin biva

Vor 28 Tage
orang tampan
orang tampan

😅

Vor 28 Tage
Sugar Poo
Sugar Poo

kim and donald was the dumbest thing i have ever seen hahaha

Vor 29 Tage
Jomae Vlogs
Jomae Vlogs

1. Sub to me 2. Like 3. Comment "done" I promise i will do the same. Let's grow!

Vor Monat
Keith Pajenago
Keith Pajenago

justines not that tall LOL and i Fill bad about the KId on conor

Vor Monat
Craig Butcher
Craig Butcher

since when was Justin Bieber 6 foot. if they was real fans they would have known it was not him

Vor Monat
apriando dicaprio
apriando dicaprio

So Very Stupid People🤣

Vor Monat
apriando dicaprio
apriando dicaprio

So Very Stupid People😂🤣

Vor Monat
apriando dicaprio
apriando dicaprio

So Very Stupid People😂🤣

Vor Monat
Iwan Adi Candra
Iwan Adi Candra

Cornor Mc Gregor lose. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vor Monat
CNC O
CNC O

A planet full of idiots

Vor Monat
MOHA films
MOHA films

People are sheeps nowadays

Vor Monat
GoTo Universe
GoTo Universe

donald is celebrity?

Vor Monat
Stuffs .00
Stuffs .00

True face of world. 😂👏 Ships

Vor Monat
Jun Maranon
Jun Maranon

We need to build a donut wall

Vor Monat
Jun Maranon
Jun Maranon

So sad for those who taked the photo

Vor Monat
Jun Maranon
Jun Maranon

Connor Mcnuggets

Vor Monat
Henry haoli
Henry haoli

Imagine Donald trump saw Someone dress like him

Vor Monat
JustJazmine R
JustJazmine R

I feel bad for those who followed the fake Justin to the mall

Vor Monat
kasuma dsign
kasuma dsign

Tak boleh blah

Vor Monat
Christian Clark TV
Christian Clark TV

how famous justin is 💕

Vor Monat
Rena Ratnasari
Rena Ratnasari

People is this stupid😁😂

Vor Monat
siti suwaidah
siti suwaidah

Taylor swiffttt

Vor Monat
Peter John Martus
Peter John Martus

Free ice cream every where 😂

Vor Monat
Derend Zain
Derend Zain

Trumpt & jong un look a real 🤣🤣

Vor Monat
Hafiz Loh
Hafiz Loh

If u guys watch the McGregor prank they actually prank New York

Vor Monat
Hamid Mehmood
Hamid Mehmood

Conor McGregor see back Khabib is coming hahaahahahahha

Vor Monat
Osta Aria
Osta Aria

0h g0d this is brutal

Vor Monat
Aba Angami
Aba Angami

Taylor's security was way too sweet

Vor Monat
Familia Gaming
Familia Gaming

Taylor bodyguard fat ass haha

Vor Monat
Just Random
Just Random

Trump hahahaha.. will build wall and free ice cream

Vor Monat
Just Random
Just Random

Taylor wow Taylor..

Vor Monat
Sad World
Sad World

1:30 I literally cried

Vor Monat
Crispy bacon Freaks me out
Crispy bacon Freaks me out

The way the British dude was treating peeps was rude xD

Vor Monat
Wonder J
Wonder J

0:30 song?

Vor Monat
Ronabelle Dayanan
Ronabelle Dayanan

"Just ten"!

Vor Monat

Nächstes Video